Kabinet 2
Dr. Tina Vukasović je redna profesorica s področja trženja.
Leta 1999 je diplomirala na univerzitetnem študijskem programu Ekonomija – smer marketing na Ekonomsko poslovni fakulteti Univerze v Mariboru. S študijem je nadaljevala na magistrskem študijskem programu Ekonomija in poslovne vede – smer marketing na Ekonomsko poslovni fakulteti Univerze v Mariboru in leta 2003 magistrirala. Leta 2010 je na Fakulteti za management Univerze na Primorskem doktorirala z disertacijo z naslovom Model povezav med poreklom izdelka in zaznano vrednostjo blagovne znamke. Strokovne izkušnje je več kot 12 let pridobivala v gospodarstvu.
Deluje kot raziskovalka in strokovnjakinja na različnih področjih trženja, s poudarkom na raziskavah s področja nakupnega vedenja potrošnikov in upravljanja blagovnih znamk. Pri tem jo odlikuje interdisciplinaren pristop in mednarodna vpetost. Znanstvene objave obsegajo tako izvirne znanstvene članke v tujih in domačih mednarodnih revijah, kakor tudi znanstvene monografske publikacije, kjer predstavlja rezultate svojega raziskovalnega dela. Z mentorstvi študentom pri zaključnih nalogah na dodiplomskem in podiplomskem študijskem programu pomembno prispeva k izobraževalnemu napredku na svojem področju. Moto, ki mu sledi pri svojem delu je povezovanje teorije s prakso, prisluhniti potrebam študentov, obogatiti njihovo znanje z inovativnim in ustvarjalnim pristopom poučevanja, s ciljem doseči najboljše učne rezultate.
1. stopnja
Marketing
2. stopnja
Management blagovnih znamk in globalni trgi
Raziskovanje vedenja potrošnikov
Strateški marketing
Marketing
Strateški marketing
Digitalni marketing
Vedenje potrošnikov
Upravljanje blagovnih znamk